PROCEDURY


Procedura realizacji zamówień na chusteczki reklamowe

  1. Zleceniodawca przysyła e-mailem zapytanie ofertowe.
  2. TOP2 wysyła ofertę cenową.
  3. Zleceniodawca przysyła e-mailem zamówienie.
  4. TOP2 wysyła, fakturę proforma oraz wytyczne do przygotowania projektu graficznego opakowania wraz z odpowiednią siatką wymiarową.
  5. Zleceniodawca odsyła wstępny projekt graficzny opakowania w postaci pliku komputerowego.
  6. TOP2 przesyła przetworzony projekt w postaci gotowej do druku w postaci pliku poglądowego.
  7. Zleceniodawca akceptuje projekt i dokonuje przedpłaty w wysokości 30% wartości zamówienia. Od tego momentu biegnie 25-40-dniowy termin realizacji (w zależności od rodzaju zamówienia).
  8. Po akceptacji przetworzonego projektu graficznego, TOP2 zamawia proofa projektu.
  9. Po akceptacji proofa, TOP2 zleca do druku opakowania. Po ich otrzymaniu wykonuje wzory wyrobu gotowego i wysyła je do Zleceniodawcy.
  10. Zleceniodawca akceptuje wzory.
  11. TOP2 uruchamia produkcję wyrobów gotowych.
  12. Zleceniodawca wpłaca pozostałą kwotę.
  13. TOP2 organizuje wysyłkę towaru w miejsce wskazane przez Zleceniodawcę.